Кошик
103 відгуків
АгроДом 78
Графік роботи
  • Понеділок
    08:3018:00
  • Вівторок
    08:3018:00
  • Середа
    08:3018:00
  • Четвер
    08:3018:00
  • Пʼятниця
    08:3018:00
  • Субота
    08:0015:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (98) 080-45-41
АгроДом 78
Мелітополь, Україна
agrodom78@gmail.com

Кран МТЗ блокування диференціала ДП 804801200Б

1 070 грн

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
Кран МТЗ блокування диференціала ДП 804801200Б
Кран МТЗ блокування диференціала ДП 804801200БВ наявності
1 070 грн
Купити
+380 (98) 080-45-41
Купити
+380 (98) 080-45-41
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Блокування диференціала заднього моста МТЗ-80(82): пристрій, принцип роботи, ремонт.З метою збереження ходових якостей трактора, при виникненні різниці тягово - зчіпних умов на задніх колесах трактора, при передачі диференціалом крутного моменту на одну з сторін ходової частини, у разі попадання колеса в яму, при подоланні підйомів або в русі по поверхні з високою вологістю ґрунту для вирівнювання передачі обертання на провідні задні колеса — машина оснащена системою блокування диференціала. Увімкнений бездротовий пристрій зупиняє диференційований принцип передачі обертання на колеса від мосту. Провідні вали кінцевих передач отримують абсолютно однакову обертання і із заблокованим диференціалом працюють як одна жорстка вісь. МТЗ 82 в складних польових умовах При активованій блокування потрібно розуміти, що рух трактора має здійснюватися тільки прямо у відповідному положенні передніх керованих коліс. В іншому випадку при повороті з включеною блокуванням виникають кутові швидкості задніх коліс створять навантаження в механізмі кінцевих передач і диференціала, що в більшості випадків призводить до поломки заднього моста. Пристрій і робота механізму Система блокування диференціала заднього моста МТЗ 82 (80) складається з двох частин: Фрикційної муфти блокування Системи керування гідроприводом включення муфти Відразу хочеться уточнити, що трактора МТЗ-80(82) в залежності від комплектації можуть бути оснащені пристроєм з датчиком автоматичного блокування диференціала заднього моста(АБД) в конструкції гідравлічного підсилювача керма ГУР або краном включення блокування в комплексі з насосом дозатором гидрообъемного рульового управління ГОРУ. Механізм муфти блокування Блокуюча робоча фрикційна муфта розміщена ліворуч на корпусі лівого штатного гальма трактора, в функцію якої входить здійснення безпосереднього механічного блокування диференціала. Складається з корпусу 1 розміщеного на шліцах вала кінцевої передачі, в якому встановлені: діафрагма 3 з натискним диском 4 блокувальний вал 14 з підпружиненим віджимним диском 6 два ведених фрикційних 10 з шліцьового маточинами диска і встановленою між ними проміжним металевим диском 7 Сам корпус закритий кришкою 8, через яку проходить нагнітальний штуцер 2 до діафрагми. Муфта включається за рахунок надходження масла під тиском в порожнину між корпусом і діафрагмою від датчика АБД, вбудованого в рульову колонку - ГУР або від крана включення блокування у складі ГОРУ в залежності від виду підсилювача керма трактора. Складальні деталі муфти блокування Датчик автоматичного блокування диференціала — АБД Пристрій вбудовано корпус ГУРа і взаємодіє з його механічною частиною і окремої гідросистемою. Датчик автоматичного блокування Управління здійснюється рукояткою встановленої на панелі управління трактором, яка пов'язана тросом з маховиком крана вузла, обладнаним зворотною пружиною. Датчик автоматичного блокування має три робочих положення крана: «Вимкнено» — крайнє положення рукоятки керування в напрямку проти годинникової стрілки «Автоматичне блокування» - поворот на 90 від крайнього лівого положення годинниковою стрілкою «Примусове блокування» крайнє праве положення Привід керування авто - блокування з ГУР Два робочих положення утримується фіксуючим підпружиненим кулькою в конструкції маховика крана датчика окрім примусового режиму. Принцип автоматичного режиму роботи полягає в реагуванні золотника датчика на переміщення рейки і сектора рульової колонки при здійсненні повороту. При встановленні крана на примусове положення блокування здійснюється незалежно від положення коліс трактора. Пристрій додатково оснащене редукційним нерегульованим клапаном 6 (на схемі), що забезпечує тиск масла в системі блокування від 0.7 до 0.9 МПа. Пристрій датчика АБД МТЗ 80(82) Робота блокування з АБД У разі використання штатної блокування в комплекті з рульовою колонкою ГУР пристрій у включеному стані працює в автоматичному режимі. У положенні крана 8 «Включено» тиск подається на розподільник датчика, золотник 9 якого при русі прямо пропускає тиск на фрикційний механізм і утримує диференціал в заблокованому стані. Подана масло під тиском в корпус муфти впливає на діафрагму 3 і пересуванням натискного диска притискає ведені 2 фрикційні до проміжного провідному диску 13 механізму. Конструктивно ведені диски муфти пов'язані з ведучою шестірнею кінцевої передачі 12 лівого валу, проміжний диск з корпусом блокування і блокувальним валом, з'єднаний шліцами з хрестовиною диференціала. Диски механізму в загальмованому стані з'єднують всі деталі в єдину жорстку конструкцію, не дозволяє обертатися сателітам щодо лівої полуосевой шестерні. Таким чином, робота диференціала і провідних валів кінцевих передач уподібнюється роботі однієї жорсткої осі. Схема роботи автоматичного блокування диференціала на МТЗ-80(82) Здійснюючи поворот коліс більше ніж на 8золотник 9 розподільника, який взаємодіє з поворотною сошкою через сектор ГУРа, закриває нагнітальну магістраль і направляє робочу рідину на злив в порожнину корпусу колонки. Перекриття золотником каналу при повороті здійснюється рухом рейки 11 в корпусі ГУРа, за рахунок набігання кульки 10 штовхача, що переміщує золотник 9 розподільника в датчику АБД. При цьому масло з порожнини діафрагми 3 блокуючої муфти також надходить в зливну порожнину 4 корпусу рульової колонки. Відсутність тиску на діафрагму робочого механізму роз'єднує фрикційні диски 2, растормаживая блокувальний вал 1. Так система працює в автоматичному режимі. АБД рекомендують користуватися при русі трактора на швидкостях не вище 10 км. Год. , так як при перевищенні зазначеної швидкості руху, з включеним АБД, можуть виникати аварійні замети трактора. У положенні АБД «Вимкнено» кран перемикання займе положення, при якому масло буде перетікати в злив, і диференціал буде працювати у звичайному режимі, диференційовано подаючи крутний момент на ходові колеса, реагуючи на кутові швидкості лівого і правого колеса при маневруванні. Примусовий режим включення використовують короткочасно при утриманні положення рукоятки управління у відповідному положенні. Виключення при відпусканні рукоятки відбувається автоматично під дією поворотної пружини приводу управління. Особливістю АБД є здатність забезпечувати проміжні блокуючі властивості в залежності від різниці зусиль , що перешкоджають обертанню півосей на відміну від режиму повного блокування диференціала, при якому обертання коліс повністю зрівнюється. Враховуючи специфіку використання МТЗ 80, автоблокировочный механізм значно підвищує ходові та експлуатаційні якості трактора при роботі в складі з ґрунтообробних агрегатів, а також у русі під навантаженням по схилах і бездоріжжю. Блокування з ГОРУ При комплектації ГОРУ блокування включається педаллю, пов'язаної з краном управління і працює тільки при натисканні педалі в положенні керованих коліс « прямо». Кран прикріплений до гидробаку підсилювача керма за допомогою кронштейна, нагнітальній магістраллю з'єднаний з насосом дозатором. Механізм управління краном Здійснюючи поворот, насос дозатор направляє потік масла під тиском у відповідну порожнину гідроциліндра, пов'язаного з рульовою трапецією машини і масло крана управління блокування не надходить. У прямому положенні коліс золотник дозатора відкриває прохід олії до крана управління блокуванням при цьому надійшло масло вільно проходить через корпус крана в гідробак ГОРУ. Натисканням педалі приводу включення блокування при повороті маховика золотник крана перекриває зливний і відкриває нагнітальний канал, подає оливу під тиском у робочий механізм блокування. В описаній комплектації пристрій не забезпечує автоматичного режиму блокування і використовується короткочасно при подоланні складних ділянок шляху. Механічне блокування заднього моста МТЗ 80 На деяких ранніх модифікаціях МТЗ 80 використовувалася конструкція блокування МТЗ 50 (52), робота якої полягає в механічному з'єднанні півосей заднього моста з допомогою кулачковою муфти , встановленої на шліцах внутрішніх кінців деталей. Привід включення здійснюється за допомогою тяг, пов'язаних одним кінцем з рухомої половиною муфти, і іншим кінцем з педаллю керування на полі кабіни. Муфта включається натисненням педалі і вимикається автоматично під дією зусилля зворотної пружини, встановленої на штоку приводу включення. Схема механічного блокування заднього моста МТЗ 80 Несправності і ремонт блокування МТЗ 80 При неповному включенні або буксуванні муфти основними причинами несправності можуть бути: Замаслювання ведених фрикційних дисків муфти відбувається в результаті виходу з ладу ущільнювальних кілець на провідному валу кінцевої передачі або в результаті зносу накладок дисків. Якщо замаслені диски мають достатню товщину накладок, для подальшого використання деталі промивають в бензині і встановлюють після усунення течі масла. Падіння рівня тиску в системі в результаті порушення роботи редукційного клапана системи АБД. Для усунення замінюють пружину клапана. А також звертають увагу на сідло кульки клапана. При виявленні раковин задирок усуває обробкою поверхні посадкового місця. Значне падіння тиску за рахунок витоку в датчику АБД при підвищеному зносі механізму сайту. Усувають проблему заміною вузла в зборі. Блокування не включається: Прорив діафрагми муфти. Демонтують, розбирають механізм блокування і замінюють вийшла з ладу деталь. Поломка привода управления краном, обрыв троса или его соединения с маховиком крана АБД Заедание золотника датчика АБД. Осуществляют демонтаж узла и промывают механизм в бензине. Кроме перечисленных выше неполадок, косвенными факторами, влияющими на работу системы блокировки является техническое состояние механической части усилителя руля трактора , а также соответствие показателя рабочего давление в его отдельной гидросистеме. Источник: https: //vseomtz. ru/ustroystvo - i - obslujevanie/blokirovka - mtz - 80 Установка насос дозатора на МТЗ - 80/82.Переоборудование МТЗ - 80/82 с ГУРа на ГОРУ Как установить кран блокировки МТЗ? Гидрообъемное рулевое управление трактора МТЗ - 80 (ГОРУ МТЗ - 80) предназначено для управления направлением движения тракторов (в частности трактора МТЗ - 80 с не ведущем передним мостом) и облегчение работы тракториста. Принципиальные схема работы и схема подключения представлены ниже. Существует несколько основных возможных способов комплектования ГОРУ МТЗ - 80. В основний пропонований нами комплект переобладнання рульового управління МТЗ - 80 (ГОРУ МТЗ - 80) входять наступні комплектуючі: Кронштейн гідроциліндра ЦС - 50 на МТЗ - 80 (Ф80 - 3001011); Рульова тяга з МТЗ - 1220 посилена з ГОРУ (1220 - 3003010); Важіль рульової МТЗ - 80 лівий з ГОРУ (70 - 3001040 - 01); Важіль рульової МТЗ - 80 правий з ГОРУ (70 - 300104); Гідроциліндр рульової МТЗ Ц50 - 3405215А; Пальці Ф80 - 3405101Б до гидроцилиндру Ц50 - 3405215А; Довжина 125,00 мм; Різьби: М20х1,5/М20х1,5; Максимальний діаметр конуса: 29 мм ; Р/к пальца гидроцилиндра ГОРУ в него входят; К - т к замене пальца гидроцилиндра поворота ЦС - 50, Ф80 - 3405108 / Ф80 - 3405102 / Ф80 - 3405107 / Ф80 - 3405103 Набор уплотнений пальца цилиндра рулевого управления МТЗ, Ф80 - 3405109; Насос дозатор объёмом 160 см3 (в литературе встречаются следующие альтернативные названия такие как гидроруль, золотниковыйраспределитель); Переходник для насосов - дозаторов со шлицами под вал (шлицивой валик); Рукава высокого давления (РВД) ключ S24 длинной 1,5м с фитингом под углом 90о градусов с одной стороны; Штуцера к гидроцилиндру и к насосу дозатору. Дополнительно можно приобретать гидробак с кронштейном насоса дозатора либо комплект крепления насоса - дозатора к ГУРу трактора МТЗ - 80/82. В комплект дополнительно может быть включен кронштейн крепления (85 - 3401120( - 01)) насоса дозатора (в литературе так же встречается упоминания о нем как кронштейна рулевой колонки). Разработчик БЗТДиА. Применяется на тракторах МТЗ - 80/82, МЛ - 131. Либо в место кронштейна крепления 85 - 3401120( - 01) в комплект можно предложить привод МТЗ - 1221 рулевого механизма под (ГОРУ) или как его еще называют колонка рулевая ГОРУ МТЗ в сборе 85 - 3401010. Производства БЗТДиА с каталожным номером 85 - 3401010.
Основні
Країна виробникБілорусь
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Тип запчастиниОригінал
СтанНове
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 070 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner